Takaisin raiteille! Nyt on elämä taas mitä parhaimmassa kunnossa. Tajusin tänään että olen ollut ihan turhaan raivona eräällä nimeltä mainitsemattomalle höpsölle jota niin paljon rakastan. Hän oppii kyllä aikanaan että teki virheen, jos nyt edes tekee tuota virhettä. Hän ei ole vielä tehnyt elettäkään käytännössä asian ''hyväksi'' tai jos minulta kysytään, pahaksi. Tajusin tänään että nyt saa loppua vihanpito. Turha kireys pois ja nautin elämästä. Tahtoisin vain nyt hukuttaa hänet suudelmiin ja huutaa maailmalla että RAKASTAN HÄNTÄ KAIKKINE VIRHEINEEN JA IHANUUKSINEEN. Hän osaa olla todella romanttinen ja ihana, mutta myös todella ärsyttävä jos tahtoo niin. Mutta kuten sanoin, nyt saa raivoaminen loppua. Ei se ole kenenkään mielestä mukavaa ja kun kaikki muut puhuvat vain mukavia joulusta ja niin edelleen, olen yksin tämän raivoamisen kanssa.

Takaisin raiteille! Tajusin tänään myös ystävien ihanuuden, jälleen kerran! On ihanaa kun on niinkin hyviä ystäviä kuin minulla. He tuntuvat ihan kuin isosiskoilta minulle. Voi verrata ihan sex and the city - tyttöihin! Meidän väliin ei tule kukaan tai mikään. Jonain päivänä lähdemme vielä reissaamaan yhdessä ja ihmettelemään tätä upeaa maailmaa kolmistaan. Me olemma varmasti vielä kymmenen ja kahdenkymmenenkin vuoden kuluttua ei-biologisia-siskoja. On se oikeasti ihanaa kun on tuollaisia tyäriä kuin minulla! Puhumme ihan kaikesta ja suoraan. Niin on hyvä ja näin tulee aina olemaan. I love you gals!!

Takaisin raiteille! Elämä hymyilee nyt kertakaikkiaan. Ihana tunne. Jotenki niin upea vaan näin ihan yhtäkkiä. Suuria heräämisiä ja uusia oivalluksia. Minä olen todella onnekas ja saan olla siitä onnellinen ja kiitollinen. Kaikilla ei mene välttämättä näin hyvin, tai ehkäpä kaikki eivät ole vielä löytäneet sisäistä onneaan. Minä olen ainakin nyt. Juuri nyt mikään ei voi pilata tätä fiilistä. Ei niin mikään. Tulevaisuuden suunnitelmat on tehty, on a ja b suunnitelma, jopa c. Minusta tulee vielä jotain. Se jotain on ihan mitä haluan sen itse olevan. Mikään ei ole minua estämässä.